Консалтинговий продукт від Акселератора «Від малого до середнього»

УПРАВЛІННЯ ЮРИДИЧНИМИ ТА ПОДАТКОВИМИ РИЗИКАМИ

20 годин роботи консультанта

  • Юридичний аудит та розробка стратегії юридичної сталості, в тому числі, щодо перереєстрації діяльності, отримання дозвільних юридичних документів, сертифікації, отримання довідок від державних органів, наймання/звільнення працівників, укладання комерційних договорів та інших правових норм ведення бізнесу
OQMZwNd3ThU_1x

ДОГОВІРНІ ВІДНОСИНИ І ПЕРЕВІРКА КОНТРАГЕНТІВ 

  • Аналіз господарських договорів, що укладає суб’єкт МСБ у своєму бізнесі.
  • Юридичні аспекти укладання договорів оренди нерухомості, купівлі-продажу, надання послуг, посередницьких і агентських договорів.
  • Практичні рекомендації уникнення негативних наслідків при виконанні умов договору – нюанси формулювання прав та обов’язків у договорах.
  • Додаткові угоди до господарських договорів.

EKy2OTRPXdw_1x

ДОЗВІЛЬНІ ЮРИДИЧНІ ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ 

  • Перевірка потреби ліцензування бізнесу 
  • Необхідність наявності Декларації провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану.
  • єДекларування.
  • Реєстрація харчових потужностей та отримання експлуатаційного дозволу від Держспоживслужби.

63f729af2adfb

Державна реєстрація / переєстрація господарськох діяльності  

  • Аудит юридичного процеус реєстрації/переєстрації.
  • Обрання/зміна вірного КВЕД, зміна виду діяльності в держреєстрах, додання і виключення КВЕД. Варіативні можливості зміни системи оподаткування (групи єдиного податку для ФОП/ТОВ).
  • Оформлення необхідних заяв до державних органів.
  • Внесення змін в статутні документи. 
photo

ВИКОРИСТАННЯ ПРАЦІ НАЙМАНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ВЛАСНОМУ БІЗНЕСІ 

  • Аналіз форми використання найманої праці в бізнесі МСБ, кадрових документів. Аналіз наявних ризиків.
  • Аналіз письмових договорів із працівниками на основному місці роботи, працівників, що працюють за сумісництвом. Оформлення надомної та дистанційної праці.
  • Впровадження у роботу нових форми трудових договорів – спрощений трудовий договір та договір з нефіксованим робочим часом.
  • Перевірка легальності звільнення найманих працівників під час дії воєнного стану.

DZpc4UY8ZtY_1x

РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ВІДСТОЮВАННЯ СВОЇХ ІНТЕРЕСІВ ПЕРЕД  КОНТРАГЕНТАМИ

  • Складання письмових звернень до контрагентів щодо змін умов господарських договорів або про неможливість виконання зобов’язань через війну як Форс-мажор.
  • Розробка звернутися за індивідуальною податковою консультацією до  ДПІ.
  • Підготовка (за потреби) звернення МСБ до Бізнес-омбудсмена зі скаргою на порушені права.

004

Перелік юридичних консультацій/послуг не є вичерпним 

FOTO_CHepel

Про себе

Ольга Чепель

КОНСУЛЬТАНТ В ЮРИДИЧНІЙ СФЕРІ

  • Кандидат юридичних наук
  • Адвокат
  • 10 років досвіду навчання з правових питань для МСП.
  • 13 років практичний досвід з надання консультацій ОМС, фізичним та юридичним особам .

     

    Представництво інтересів фізичних, юридичних осіб, органів місцевого самоврядування у земельних, адміністративних справах судах України, також звернення до Європейського суду з прав людини - 9 років.

ВІДЕО КОНСУЛЬТАЦІЯ: ПРАВОВІ АСПЕКТИ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ В УМОВАХ ВІЙНИ

ОБЕРІТЬ НАПРЯМ КОНСУЛЬТУВАННЯ

Оберіть значення
Розробка стратегії розвитку компанії
Оберіть значення
Вінницька область
Оберіть значення
НІ
Оберіть значення
НІ
Оберіть значення
Не брав / не брала участь

АБО ТЕЛEФОНУЙТЕ НА ГАРЯЧУ ЛІНІЮ 

+380977925035   +380957925000

phonetelegramviberemail

Проєкт «Акселератор «Від малого до середнього» реалізує ГО «Взаємодія-Плюс» за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та фінансової підтримки Уряду Японії, наданої в межах ініціативи «Трансформаційне відновлення заради безпеки людей в Україні».

Зміст сайту є виключною відповідальністю ГО «Взаємодія-Плюс» і не обов'язково відображає позицію ПРООН.

Ваші скарги, звернення та пропозиції направляйте на пошту 0977925035@vzplus.org 

 

© 2025 All rights reserved.