Консалтинговий продукт від Акселератора «Від малого до середнього»

РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 

45 годин роботи консультанта  

Диджитал стратегія, що поєднує аналіз конкурентів, сильних та слабких сторін в онлайн просуванні і формування вимірюваної диджитал стратегії для розвитку бренду. Фокус - на диджитал каналах просування та зрощування продажів і впізнаваності бізнесу клієнта.

jyoSxjUE22g_1x

АУДИТ ТА ДІАГНОСТИКА

  • Аналіз динаміки вертикалі.

  • Аналіз сайтів конкурентів: видимість, розвиток профілю посилань, інвестиції в рекламу,, сильні/слабкі сторони.

  • Аналіз сайту переможця, видимість в органіці, посилання, рекламні кабінети при наявності.

  • Оцінка каналів маркетингу: SEO/контент, платна реклама, соцмережі, e-mail.

  • Аналіз відслідковування ефективності диджитал маркетингу, поточних налаштув

  • Опції в межах етапу:

  • Аудит конкурентів (видимість онлайн, канали маркетингу, потенційні маркетинг бюджети).

    • Аудит диджитал-маркетингу : діагностика воронки, каналів.

    • Аудит рекламних акаунтів (Google/Facebook): структура кампаній, конверсії, пікселі, атрибуція, рекомендації по оптимізації/розширеню.

    • Аудит лендінгу/сайту:(2 сторінки) швидкість, UX, структура, меседжі, форми, трасти; список правок, що підвищують конверсію.


G9_Euqxpu4k_1x

РОЗРОБКА РІШЕНЬ

  • Формування плану по підключенню, розвитку он-лайн каналів реклами.
  • Рекомендації по покращенню ефективності поточних онлайн каналів реклами. (якщо вони були підключені до моменту розробки стратегії)
  • Рекомендації по покращенню сайта з точки зору UX факторів.
  • План по SEO оптимізації та планування бюджетів, лідів на 1 рік.
  • План по PPC, планування бюджетів на 3 місяці.
  • Рекомендації по доопрацюванню систем оцінки ефективності маркетингу.
  • Створення прикладів креативів для медійних РК при потребі (5 штук).
  • Створення рекламних оголошень для пошукових РК при потребі( 5 штук)
  • Аналітика: формування подій та цілей котрі мають бути інтегровані на етапі інтеграції стратегії.
  • Опції в межах етапу:
    • Формування ідей по підключенню нових каналів.
    • Презентація стратегії та обговорення питань котрі виникли по факту презентації (2 години)

KcPK_kzqWC8_1x

КОНСАЛТИНГОВИЙ ПРОДУКТ

Повноцінна Диджитал-стартегія, який включає в себе:

  • аналіз конкурентів,
  • інструменти он-лайн маркетингу які використовуються,
  • аналіз сайту та поточного стану маркетингу порівняно з конкурентами,
  • аналіз рекламної активності поточної,
  • планування активності та розвитку диджитал каналів на 6 місяців
Копишинський 2

Про себе

Юрій Копишинський

СЕО агенції диджитал-маркетингу Webpromo

  • В інтернет-маркетингу більше 14 років.

  • Брав участь  у просуванні таких проєктів, як Ашан, Нова Пошта, Укрсіббанк, УНН, Лівий Берег, Обозреватель 
  • Сертифікація: Google Analytics / PPC / YouTube, курси WebPromoExperts. 14 років досвіду і постійний розвиток в інтернет-маркетингу.

ОБЕРІТЬ НАПРЯМ КОНСУЛЬТУВАННЯ

Оберіть значення
Розробка стратегії розвитку компанії
Оберіть значення
Вінницька область
Оберіть значення
НІ
Оберіть значення
НІ
Оберіть значення
Не брав / не брала участь

АБО ТЕЛEФОНУЙТЕ НА ГАРЯЧУ ЛІНІЮ 

+380977925035   +380957925000

phonetelegramviberemail

Проєкт «Акселератор «Від малого до середнього» реалізує ГО «Взаємодія-Плюс» за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та фінансової підтримки Уряду Японії, наданої в межах ініціативи «Трансформаційне відновлення заради безпеки людей в Україні».

Зміст сайту є виключною відповідальністю ГО «Взаємодія-Плюс» і не обов'язково відображає позицію ПРООН.

Ваші скарги, звернення та пропозиції направляйте на пошту 0977925035@vzplus.org 

 

© 2025 All rights reserved.