РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ
45 годин роботи консультанта
Диджитал стратегія, що поєднує аналіз конкурентів, сильних та слабких сторін в онлайн просуванні і формування вимірюваної диджитал стратегії для розвитку бренду. Фокус - на диджитал каналах просування та зрощування продажів і впізнаваності бізнесу клієнта.
Аналіз динаміки вертикалі.
Аналіз сайтів конкурентів: видимість, розвиток профілю посилань, інвестиції в рекламу,, сильні/слабкі сторони.
Аналіз сайту переможця, видимість в органіці, посилання, рекламні кабінети при наявності.
Оцінка каналів маркетингу: SEO/контент, платна реклама, соцмережі, e-mail.
Аналіз відслідковування ефективності диджитал маркетингу, поточних налаштув
Опції в межах етапу:
Аудит конкурентів (видимість онлайн, канали маркетингу, потенційні маркетинг бюджети).
Аудит диджитал-маркетингу : діагностика воронки, каналів.
Аудит рекламних акаунтів (Google/Facebook): структура кампаній, конверсії, пікселі, атрибуція, рекомендації по оптимізації/розширеню.
Аудит лендінгу/сайту:(2 сторінки) швидкість, UX, структура, меседжі, форми, трасти; список правок, що підвищують конверсію.
Повноцінна Диджитал-стартегія, який включає в себе:
Про себе
СЕО агенції диджитал-маркетингу Webpromo
В інтернет-маркетингу більше 14 років.
Проєкт «Акселератор «Від малого до середнього» реалізує ГО «Взаємодія-Плюс» за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та фінансової підтримки Уряду Японії, наданої в межах ініціативи «Трансформаційне відновлення заради безпеки людей в Україні».
Зміст сайту є виключною відповідальністю ГО «Взаємодія-Плюс» і не обов'язково відображає позицію ПРООН.
Ваші скарги, звернення та пропозиції направляйте на пошту 0977925035@vzplus.org
© 2025 All rights reserved.