Консалтинговий продукт від Акселератора «Від малого до середнього»

ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ

37 годин роботи консультанта

Консультування з питань побудови управлінського обліку та фінансової моделі, які орієнтовані на прийняття обгрунтованих управлінських рішень. Впровадження управлінського обліку є первинним інструментом формування фінансової стійкості бізнесу.

image_2

Аналіз запитів власників

  • рентабельність або фінансова стабільність;
  • основні етапи розвитку бізнесу: від магазину до корпорації;
  • як визначити, скільки мінімально бізнес ПОВИНЕН приносити власнику бізнеса;
  • як розрахувати, коли підприємство готове брати кредит;
  • як контролювати стійкість підприємства при наявності кредитів;
  • чому платоспроможність важливіше, ніж рентабельність (прибутковість);
  • який ПОВИНЕН бути прибуток Вашої компанії в залежності від вартості її майна;
  • як визначити найбільш важливі фінансові цілі діяльності компанії;
  • як пояснити і розрахувати зрозумілі і власнику, і менеджеру коефіцієнти, які відповідають цим цілям; як організувати «змагання» між філіями, як побудувати систему мотивації для керівників філій;
  • основні фінансові показники роботи компанії і їх практичне застосування; основні цілі сталого розвитку для вашої компанії, чому вони зараз так важливі.

upravlinska-zvitnist-skladannya

Практичні прийоми управлінського обліку 

  • Визначення підрозділів вашої компанії які повинні розвиватися, а які, можливо, повинні бути ліквідовані; виявлення які підрозділи вашої компанії ПРИХОВАНО знижують загальний прибуток компанії;
  • розробка механізму, що змусить кожний підрозділ нести відповідальність за фінансовий результат;
  • розрахунок мінімально прийнятної ціни на Ваш товар, послугу; створення працюючої системи знижок. Впровадження «плаваючої собівартості»;
  • розробка бізнес-моделі максимального завантаження виробничих потужностей;
  • скорочення «дармоїдів» в фірмі і більша ступінь «фінансової свободи» перспективним ключовим співробітникам

image

Впровадження кращих практик управлінського обліку

  • регулярна оцінка вартості бізнесу в цілому та його окремих підрозділів, філій;
  • побудова моделі взаємовідносин власник - найманий менеджер або директор філії так, щоб власник отримав зручний і зрозумілий контроль, але не втручався в щоденну роботу;
  • участь співробітників в оптимізації витрат;
  • регулярна оцінка власного капіталу; інвентаризація основних активів і оцінка зобов'язань, щоб визначати прибуток або збиток фірми за період; 
  • впровадження оцінки зносу в інтересах власника, а не так, як це рекомендується в податковому обліку;
  • практика створення фінансових резервів для бізнесу;
  • підтвердження для власника готовності менеджера бути керівником проекту або підрозділу на основі його фінансової компетентності;
  • розробка концепції управління, в якій менеджер стати довіреним фінансовим партнером власника.
KVV_2024

Про себе

Валерій Кандалов 

КОНСУЛЬТАНТ У СФЕРІ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ

  • Executive MBA  KMBS в галузі менеджменту та фінансів
  • Член ради Асоціації приватних роботодавців
  • 12 років досвіду консультування у сфері розвитку  бізнесу з фінансових та операційних питань
  • Фінансовий директор будівельної компанії для зерноперебної галузі

 

ВІДЕОКОНСУЛЬТАЦІЯ - ЗАГАЛЬНІ ПРИНЦИПИ ЦІНОУТВОРЕННЯ

ОБЕРІТЬ НАПРЯМ КОНСУЛЬТУВАННЯ

Оберіть значення
Розробка стратегії розвитку компанії
Оберіть значення
Вінницька область
Оберіть значення
НІ
Оберіть значення
НІ
Оберіть значення
Не брав / не брала участь

АБО ТЕЛEФОНУЙТЕ НА ГАРЯЧУ ЛІНІЮ 

+380977925035   +380957925000

phonetelegramviberemail

Проєкт «Акселератор «Від малого до середнього» реалізує ГО «Взаємодія-Плюс» за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та фінансової підтримки Уряду Японії, наданої в межах ініціативи «Трансформаційне відновлення заради безпеки людей в Україні».

Зміст сайту є виключною відповідальністю ГО «Взаємодія-Плюс» і не обов'язково відображає позицію ПРООН.

Ваші скарги, звернення та пропозиції направляйте на пошту 0977925035@vzplus.org 

 

© 2025 All rights reserved.